fbpx

Töötuba: Brändi haldamise alused

by Forwardspace
Bränd on nimi, termin, disain, sümbol või mingi funktsioon, mis eristab ühe müüja kauba või teenuse teiste müüjate omast. Strateegiliselt saab end väljendada erinevalt: kujundus, emotsionaalsus, värvid, jne.
 
Töötoa eesmärk on anda osalejatele baasteadmised brändi ehitamisest, manageerimisest ja kasutamisest. Alustavatel ja edasijõudnud ettevõtetel on üheks suurimaks kuluallikaks reklaam ja turundus, mille peale tihtilugu kulub liiatigi palju energiat ning mõttetööd. Räägime, kuidas oma brändi adekvaatselt hinnata ning mõista, mismoodi on võimalik olemasolevaid või vastloodavaid materjale niiviisi kasutada, et nende kasutegur oleks võimalikult kõrge.
 
Samuti arutame, millistel juhtudel tuleks kindlasti kasutada väljaspoolset abi ning millistele ülesannetele enda aega ja resurssi kulutada, et saavutada parim tulemus välireklaamis, sotsiaalmeedias jne.
 
Töötoas räägime:
 
– Mis on bränd ja millest ta koosneb?
– Brändipakk ja selle olulisus efektiivses brändimanageerimises.
– Kuidas kasutada brändipakis olevaid materjale reklaamis ja turunduses?
– Kuidas hoida selget ja arusaadavat brändi?
– Võimalik küsida küsimusi! ?
Töötuba viib läbi Mikk Pärg.

Kes on Mikk?

Mikk Pärg on viimased 10+ aastat olnud Graafiline disainer ning loovmõtleja, kelle päevad koosnevad põhiliselt Kaubamajaka ja YO! külmutatud jogurti digimeedia loomisest ning sotsiaalmeedia platvormide haldamisest. Samuti on Miku portfoolios ka Eesti Mootorrattahooaja Avamine ning Lõpetamine ja on ettevõtte WEEB.EE meeskonna disainer.
 
Samuti on Mikk loonud visuaalset materjali mitmetele alustavatele ettevõtetele ning projektipõhiselt töötanud nii Kanal 2, Swedbanki kui mitmete teiste Eesti suurfirmadega. Laia portfoolioga graafiline disainer, kelle eesmärgiks on pakkuda ettevõtjatele brändi loomiseks vajalikke vahendeid, mis oleksid võimalikult efektiivselt koostatud tuleviku projektide tarbeks.
 
Olgugi, et bränd hõlmab endas mitmeid keerulisi teemasi nagu värvid, šriftid ja kompositsioonid, mille mõistmiseks puudub ettevõtjatel aeg ning motivatsioon, on võimalik brändi luues panna kokku komplekt, milles sisalduv oleks kasutuskõlblik vähemalt järgnevaks 5 aastaks. Loengus tulebki just juttu sellest, mismoodi Mikk brändidele materjale loob ning sellest johtuvalt ettevõtjate kallist aega kokku hoiab.

Kohtad täis! Registreeri, et lisada end ootejärjekorda.

Töötuppa on vaja eelregistreerida siin

Osavõtutasu on 10€