Digiturunduse Akadeemia: Google Ads ja Google Analytics

by Forwardspace

Digiturunduse Akadeemia

Google Ads ja Google Analytics

12. septembri Digiturunduse Akadeemia koolituse teemaks on Google.

Google Ads (endine Google Adwords) ja Google Analytics on kaks väga võimsat ja populaarset tööriista digitaalses turunduses. 88% inimestest googeldab, et leida üles lokaalset teenust/toodet. Kui uue teenusepakkujana turul võib minna kuid, enne kui SEO su jaoks tööle hakkab, siis Google Adsiga saavutad selle tulemuse koheselt. Lõppude lõpuks ei ole millelgi mõtet, kui sa seda ei mõõda – siin tuleb appi Google Analytics.

Millest täpsemalt räägime?

Google Analytics on pea kõikidel veebilehtedel peal, kuid sellega asi tihti piirdub ning reklaamikanalite valimisel lähtutakse tihti ikkagi konkurentide tegemistest või naabrimehe soovitustest. Selgitame lahti mõned põhilised väärarusamad Google Analyticsist ja näitame, mida jälgima peaks. Kui analüütika on paigas saab reklaamima hakata. Teises osas vaatame üle, mida kujutavad endast Google’i reklaamid, mida seal silmas pidama peaks ja kuidas vältida raha põletamist.

  • Google Analyticsi seadistamine ja kohendamine enda vajadustele
  • Google Analyticsi peamised mõõdikud, mida jälgida
  • Linkide sildistamine, et kõiki turundustegevusi jälgida
  • Google Adsi ülevaade
  • Kvaliteediskoor ja kuidas väikse vaevaga vähem maksta
  • Kuidas ja kui palju maksta kliki eest

Koolituse läbiviija on Karl Pae – ePPC agentuuri asutaja, Google Certified Trainer

Karl Pae oli esimene eestlane, kes Google’i Euroopa peakontoris tööle asus, kus tema põhitöö oli Baltikumi Adwordsi klientide konsulteerimine, abistamine ja uute klientide leidmine. Pärast 5 aastat Google’is töötamist naases Eestisse, et omal käel enda agentuur üles ehitada. Nüüdseks on ePPC Google reklaamidele spetsialiseerunud agentuur, mis haldab nii Eesti kui Soome suurimaid reklaamijaid ning kampaaniaid hallatakse üle 30 eri riigis. Karl on Google Certified Trainer. Õppinud on majandust TTÜs ja Rooma La Sapienza ülikoolis. IT-d TTÜs ja UC Berkeley ülikoolis Californias.

Koolituse info

Koht: Forwardspace
Aadress: Akadeemia 1, Pärnu
Aeg: 12. september kell 17:30
Osavõtutasu: 36€
VAJALIK EELREGISTREERIMINE!

REGISTREERI SIIN

Digiturunduse Akadeemia 2018

Forwardspace korraldab Digiturunduse Akadeemiat, mis kestab veebruarist detsembrini. Tegemist on ürituste sarjaga, mis toimub kord kuus õhtusel ajal ekspertide juhendamisel. Toome spetsialiste Tallinnast ja mujalt, et pakkuda kõrget kvaliteeti Pärnu ettevõtetele.

Rohkem infot Digiturunduse Akadeemia kohta siin