Digiturunduse Akadeemia 2018

by Forwardspace
digiturunduse akadeemia

FORWARDSPACE’I DIGITURUNDUSE AKADEEMIA 2018

2018. aastal on paras aeg oma ettevõtte sisu veebis korrigeerida. On raske, kui mitte võimatu, rajada jätkusuutlikku ettevõtet, jättes kasutamata digiturunduse potensiaali. Enamike inimeste tähelepanu on koondunud internetti. Oleme jõudnud sinnamaale, et isegi paljud vanaemad-vanaisad on juba internetis. Tegemist on kui paralleelühiskonnaga, kus iga ettevõte peab andma endas parima, et tähelepanust ilma ei jääks ja unustustehõlma ei vajuks. Seega on väga oluline, kuidas sinu ettevõtte veebis välja paistab.

Et panna kokku efektiivne turundusstrateegia, on oluline omada head ülevaadet digiturunduse trendidest, võimalustest ja suundadest. Online maailmas, nagu tavamaailmaski, on kirjutamata ja kirjutatud reeglid – taktikad klientide saamiseks ja hoidmiseks, kampaaniate lanseerimiseks jne. Kuna online-reeglid on pidevas muutumises ja uuenemises, on oluline ka oma teadmisi pidevalt uuendada ning vanu meelde tuletada.

Forwardspace korraldab digiturunduse akadeemiat, mis kestab veebruarist detsembrini.  Tegemist on ürituste sarjaga, mis toimub kord kuus õhtusel ajal ekspertide juhendamisel. Toome spetsialiste Tallinnast ja mujalt, et pakkuda kõrget kvaliteeti Pärnu ettevõtetele.

Akadeemia on mõeldud eelkõige väike- ja keskmiste suurusega ettevõte juhtidele, turundusjuhtidele ja MTÜ’dele. Osaleda võivad ka teised huvilised.

Koolitajad

KOOLITAJATE LIST TÄIENEB!

Ajakava

Iga kuu peale on planeeritud üks loeng, mis toimub nädala sees.

Kõik loengud on algusega kell 17.30 (kui tekib muudatusi teatame osalejaid vastavalt).
Loengute list täieneb!

15. veebruar – Boost Yourself’i lugu (Teet Torim, Boost Yourself kaasasutaja)
7. märts – Veebilehe planeerimine, strateegia, SEO – (Merlis Jusupov, www.kodulehekoolitused.ee koolitaja)
20. märts – Meiliturundus – (Felipe Millan, Sendgrid) NB! Inglise keeles.
22. mai – Sisuturundus – (Jaan Kruusma, 7Blaze agentuuri juht)
6. juuni – Instagram ja Facebook kui turunduskanalid – (Andrus Kiisküla, Äripäeva digitoodete analüütik ja turundaja)
22. august – Video kui osa turundusplaanist – (Rauno Kutti, Vurr.ee kaasasutaja ja loovjuht)
12. september – Google AdWords, Google Analytics – (Karl Pae, ePPC strateegia juht)
Oktoober – E-kommerts (Jakob Saks, ettevõtja ja eksportöör)
November – Uued turundustrendid
Detsember – Minu 2019. digiturunduse strateegia

Koolituse tasu

Ühe koolituse hind 36€ (koos KMga).
Maksmine toimub ettemaksuna arve alusel pärast registreerimist.

Arvelduskonto:
FORWARDSPACE MTÜ
EE022200221065619545

Registreerimine

 Registreerimine loengutele toimub siin